poniedziałek, 30 maja 2016

G - jak Gabriela / G - wie Gabriela


Witajcie !
Dzień Matki już minął, wiec pokazuje Wam mój prezent dla Mamy.
Literę G z grubego kartonu okleiłam ozdobnym papierem, 
dodałam serwetki i kwiatki z WOC .

Hallo !
Passend zur Muttertag habe ich ein persönliches Geschenk gemacht.
Eine grosse G - Buchstabe aus Pappe habe ich mit Scrapbook Papier
beklebt und reichlich mit Blumen ( WOC ) verziert.






Mehr Info - hier :)

Serdecznie pozdrawiam i zapraszam ponownie !
Herzliche Grüße und bis bald !



8 komentarzy:

  1. Ależ cudnie! piękny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny prezent zrobiłaś!!
    Widzę nową szatę bloga - śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna literka, a można wiedzieć gdzie kupiłaś ? Moja córcia mnie o taką męczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie za bardzo ci pomogę, ponieważ literkę kupiłam w Niemczech, w sklepie "dla kreatywnych". Milo mi, ze ci się podoba :) Pozdrawiam !

      Usuń
  4. Ja takie widziałam w Szkocji, ale nie chciało mi się ich stamtąd wozić i myślałam , że gdzieś tu kupię. Szkoda :( Ale Twoja cudna, kusi, kusi :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)